madelue

50 shades of weekend

Livet på en pinne Permalink2
Fredag hörrni, underbart va! 
Det händer mycket spännande i helgen. Eller det är speciellt en sak som jag har längtat efter i över 1 ½ år på. Nämligen filmen om mr. Grey. Ingen kan väl ha missat att 50 shades of grey har blivit till film. Galet. Imorgon har vi biljetter till filmen. SOM jag längtar - ja jag är en utav alla dom som är helt hysterisk för detta.. Kan dock ha lite för höga förväntningar men jag hoppas verkligen att jag inte blir besviken. 
 
Förutom bio så väntar två matcher, en idag och en imorgon. Träningen igår gick hur bra som helst så jag är verkligen övertaggad till ikväll. Inte bara för att träningen gick bra utan till största del för att jag inte har ont. Har mycket mycket överskottsenergi att göra av med nu. Tagga tagga.
 
#1 - - mamma mindy:

Vill så gärna se denna film med..gillade böckerna..fast i bland blev man så arg..hihih...

#2 - - Oslofru:

Å jag ville också se den filmen men är ju helt fullbokat nu i helgen !! Får vänta till nästa vecka :) Hoppas bion är bra, kram!

Till top