madelue

Skit också

Livet på en pinne Permalink0
Den regniga måndagen är över. Visst skrev jag att man skulle försöka vara positiv ändå... Men det gick åt skogen för mig. Jag hade en riktig skit dag igår. Skulle till gymmet direkt efter jobbet men när jag skulle byta om så insåg jag att jag hade glömt halva packningen hemma. Först tänkte jag att det var mannen från ovan som gav mig ett tecken på att det var meningen att jag bara skulle stanna och köpa godis och dega i soffan hela kvällen. Så blev däremot inte fallet, jag surade mig igenom hela affären och gick flera varv runt godishyllorna men trots det så stod jag emot. Varför skulle jag köpa en godisbit som jag får njuta av i 30 sekunder för att sen ångra mig i flera dagar? Så onödigt. Jag tog en långpromenad och körde igenom FF's träningsprogram istället. 
 
Nu var ju inte just den här händelsen hela anledningen till att jag hade en skitdag. För lite glömda kläder kan man ju bara åka och hämta. Ville bara påpeka att jag kunde vinna över mitt sötsug ;-)
 
Vet egentligen inte varför min dag blev som den blev. Men jag kände mig bara allmänt nere och såg ingen mening med någonting. Kände inte ens att livet hade någon mening. Livet var tråkigt. Allt var tråkigt. Är bara så fruktansvärt trött på detta ekorrehjul. Allt känns fortfarande tråkigt. Jag är tråkig. Kan någon träffa mig med blixten eller något så att det händer någonting. 
 
Med vänlig hälsning,
Bitter tjej
 
Till top