madelue

Pass 22&23/100

Träning Permalink0
Pass 22, en powerwalk med lille Texas. Det blir mörkt snabbt nu. Vi var hemma strax efter sju och då hade det hunnit mörkna på. Så tråkigt. Väl hemma så körde jag fintessfightens styrkepass. Kanon bra! 

 
Pass 23 betade jag av på gymmet den här gången. Körde 10 minunter på löpbandet, sprang hela 2 km, vilket har varit ett utav mina mål. Att hinna springa 2 km på 10 minunter. Nu kan jag checka av det. Efter denna braiga löpning så följde fitnessfightens styrkeprogram (löpningen ingår också i programmet). 

Passet:
Flyes med 3 kg's hantlar
Knäböj med vikt (3kg) i hand - den är riktigt knepig, svårare än man tror. 
Leg extension
(Alla övningar 15 rep x 2.) 
10 minuter intervall i roddmaskin.
Triceps push up
Sidoutfall med hantlar (körde utfallssteg istället)
Saxen
 (Alla övningar 15 rep x 2.)
Hantel rodd 5 kg. 
Bred knäböj med hantel från bröst, 5kg.
Raka ben och armar mot golv
 (Alla övningar 15 rep x 2)
 
Jag hade lite energi över så jag körde lite extra knäböj med skivstången (äntligen!! som jag längtat efter den) och några hip adduction. 
Till top