madelue

Fitnessfighten - heja mig

Livet på en pinne Permalink1
Dag 2 och nu är jag igång. 
Frukosten består av lättfil, puluns müsli och två äggvitor. Det är mer än jag vanligtvis brukar äta på morgarna och därför tar det lite längre tid. För att inte stressa mig igenom frukosten som jag brukar så måste jag börja ställa klockan tidigare eller gå upp direkt när den ringer = inte snooza! 

Jag tror definitivt att denna "diet" är något som faller mig mer i smaken än den jag testade innan, alltså 16:8. Att äta små mål flera gånger om dagen är något jag alltid har gjort, så det är inga som helst problem. Men att inte få äta innan klockan 12 och ett gigantiskt mål, njaaaa. Med tanke på att jag föll tillbaka till ruta 1 igen så fort den perioden var slut, så var det nog ingenting för mig. 

Nu får vi se vad detta gör mig och om det är hållbart. Vilket jag känner på mig att det kommer att vara! 

#1 - - frukallgren.blogg.se:

Åh paulúns müsli är så goda :D Vad är fitnessfighten för något? Har hört fler som är med i den men inte riktigt hört vad man gör. Får man ett tränings- och kostschema som man ska följa? Ska bli spännande att följa iallafall :)) Lycka till!

Till top