madelue

Pass 28-33/100

Träning Permalink0
Hujedamig vad tiden går snabbt... Hinner ju inte komma in här och uppdatera er om mina träningspass. Tur är väl det, då tröttnar ni ju inte. Men här kommer i alla fall en uppdatering i en stor klump på alla pass jag hunnit med sen sist. Känns som att jag kommer att greja den här utmaningen galant. 
 
Pass 28, 5,5 km powerwalk. 
Pass 29, 4,8 km lunch-jogg. Tog en lite längre lunch i torsdags och gav mig ut i Tvetaspåren. Det gick åt skogen. Fick jätte ont i benhinnorna och allt blev bara skit. Konditionen var på topp och jag ville trycka på men då sa benhinnorna ifrån och segade ner mig. Är i alla fall stolt att jag klarade nästan 5 km i smärta. Och då har jag ändå nya skor? Hoppas hoppas, att det bara var tillfälligt. Orkar inte få problem nu igen. 
Pass 30, 7 km powerwalk tillsammans med Sofie och Texas. 

Pass 31, multibanan.. Behöver inte säga så mycket mer än att visa bilden på banan. 3 väldigt tunga varv. Det var en jobbig bana som tog tid. Men ändå inte jobbig jobbig utan skönt jobbig, om ni förstår vad jag menar. 

Pass 32, 23 km cykling med mitt hjärta igår. Det var riktigt skönt att sätta sig på cykeln igen. Måste passa på och cykla mer nu innan det blir för kallt och halt ute. 
Pass 33, 6 km powerwalk med Veronica på kvällen när vi kom hem. 

Till top