madelue

Love of my life

Livet på en pinne Permalink1
 
Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du gör mig lycklig enda in i själen. Kan knappt förstå att vi har köpt hus tillsammans. Det enda jag vet är att det är helt rätt. Så otroligt rätt. 

Med dig har det alltid varit kärlek vid första ögonkastet. Kommer aldrig glömma den första dagen jag såg dig i skolkorridoren. Kommer heller aldrig glömma den första pussen. Eller den första gången jag ville säga att jag älskar dig... Jag var så nervös. Det finns hur många minnen som helst som jag har tillsammans med den här fina människan. Minnen som jag kan komma på mig väldigt ofta med att sitta och tänka tillbaka på. Det skulle bli en väldigt tjock bok om jag skulle sitta och skriva ner vartenda ögonblick jag haft med dig. En bok som för mig är helt ovärderlig och den boken ska fyllas på med ännu mer minnen! 

Du och jag - livet ut.
#1 - - Emil:

Du och jag genom allt för alltid!!❤️

Till top