madelue

Rörigt.

Livet på en pinne Permalink0
Roligt att ni fortfarande orkar kika in här, trots min kassa uppdatering. Just nu är det bara väldigt mycket. Imorgon är det lördag och det innebär - tömma hela lägenheten. Jag har enorm separationsångest. Kommer ju sakna den och omgivningen. Läget har verkligen varit perfekt. Men ni får inte tro att jag inte vill flytta, för det vill jag. Har längtat som en tok. Det är som sagt en blandad kompott av känslor och nu är det på riktigt. Äntligen. Ska faktiskt bli mysigt att få bo hemma hos Emils föräldrar i två veckor också. Underbara familj. 

Men den här helgen innehåller inte bara flytt och flyttstädning. Jag ska nämligen få göra min första debut i Gnesta-tröjan. Efter två träningar (haha!) är det redan dags för match. Vet inte om jag ska skratta eller gråta dock, det kan jag kanske bestämma mig för efter matchen. Kul ska det i vilket fall som helst bli. Så om ni vill se en Bambi på hal is kan ni komma till Nykvarn på söndag klockan 14 ;-)

Till top