madelue

Finally Friday

Livet på en pinne Permalink0
Ska bli så otroligt skönt att få gå hem på helg om en och en halvtimme. Texas ska iväg till Syrran och Jonas över natten, så då passar jag och Emil på att hitta på något roligt. Om det blir bio eller hockey det får vi se. 
 
Idag är jag inne i något slags lyckorus, kanske för att det är fredag, vore inte så konsigt(!), men också för att det är solsken. Minns inte senast jag såg solen. Tänk vad mycket lite sol kan göra. Mår liksom bra idag, utan ångest eller depp. Känns hur bra som helst. Jag ska försöka ta vara på den här känslan ett tag nu. Hoppas att den kan hålla i sig hela helgen i alla fall. 
 
Jag måste bara tillägga att jag är så sjukt stolt över mig själv. Har inte internetshoppat något på ja, snart över en månad. Det känns faktiskt otroligt bra. Dessutom får jag min heltidslön på måndag, kaaaatchiiing direkt baaaah! 
 
You just gotta love friday's. 
 
Till top