madelue

Träningsdagbok 22/4

Träningsdagbok Permalink0
Riktigt nöjd med den här träningsdagen... Jag köttade på som vanligt på gymmet och har träningsvärk i bröstet och ryggen. Precis som det ska vara... Känner dessutom av rumpan efter mina squats jag har gjort extra också! Började dagen med en 5 km powerwalk. 
 
Gympass - bröst/rygg
5 min konditionsträning, löpbandet (0,9km)
30 x bakvänt tyngdlyft
20 x nigning på vardera ben
20 x armhävningar (klarade 11 vanliga och 9 på knä)
5 min konditionsträning, löpbandet (0,9)
30 x bakvänt tyngdlyft
20 x enbent knäböj på vardera ben
25 x armhävningar (7 vanliga och 18 på knä) 
18 min konditionsträning, löpbanet (3km)
Avslutade det hela med 1 min och 48 sek plankan. 
 

När jag kom hem blev det 55 squat's och en himla massa stretching. 
Kondtionen allt som allt igår så brände jag 668 kalorier. Jag burkar aldrig bry mig om det där med vad löpbandet och appen visar hur mycket man bränner, för det stämmer sällan. Så jag brukar bara ta det med en nypa salt och kul att veta vad man har bränt och gjort av med på ett ungefär!
 
Till top