madelue

Imorgon är det fredag, mhmmhmmhmhmhhhm

Livet på en pinne Permalink1
Jag bara vet att du älskar rubriken, Veronica! ;-)
Det är ju fredag imorgon ja. Fast för mig är det fredag idag, för imorgon är jag ledig. Vilket jag kommer vara varje fredag nu framöver. Det är helt obeskrivligt underbart!

Idag efter jobbet ska jag direkt till Sophie och ta en "snabb"fika i solen. För sen ska jag hem och äta med baby och träna på det. På tal om träning så är det riktigt skönt att ha kommit igång med det igen.. Har tränat minst 4 dagar i veckan i ett bra tag nu. I alla fall sen januari, och med min huvudräkning blir det 3 månader. Hehe sjukt bra huvudräkning, i know! Måste bara bli ännu bättre på att tänka på vad jag stoppar i mig. Har blivit bra på det måste jag säga, men jag vet att jag kan ännu bättre. Alltså jag siktar på att bli bäst på att tänka på att inte äta massa skit.

Nu måste jag återgå till mina leverantörs fakturor och kontera dessa!
#1 - - virre:

oooooh yeah im lovin it!

Till top