madelue

Dan före dan före doppare dan!

Livet på en pinne Permalink0
God kväll!

Tack, för alla fina kommentarer igår.. Det är verkligen en fin hund, helt underbar! :-)

Nu är det bara 2 dagar kvar (därav rubriken), sen är det självaste julafton. Finns inte så mycket mer att säga om det, jag har inga förväntningar och låter allt bli osagt. Det kan bara bli bättre nu... Jag menar, jul ledigt! Bara det gör ju en hel del. Ska bli så skönt att bara ta det lugnt och umgås med släkt och vänner i fem dagar nu. Även fast jag legat hemma på grund av hjärnskakningen så kopplar man av på ett annat sätt när man vet att man är ledig istället för sjuk! 

Igår bakade jag och mitt hjärta lussebullar igen... Dom blev helt perfekta! Snacka om att ha perfekt med mjöl i degen när den inte fastnar på händerna efter jäsning och ändå är riktigt degig. Bättre lussebullar kan man nog inte göra!


Degen under jäsning..

Första plåten lussebullar.. Måste säga att det blev jätte gott med pärlsocker på, ett riktigt bra tips!
Till top