madelue

Detox - dag 14 (sista dagen)

Detox Permalink1
Sista dagen är över, vad ska jag göra nu? Det känns alltid så himla knäppt att bara börja äta och leva normalt igen, det har det alltid gjort efter de här 14 dagarna. Men det är verkligen helt helt helt otroligt vilken underbar känsla man känner. Den där energin man får efter en detox är obeskrivlig, det är verkligen så att jag skulle kunna springa fyra marathon lopp för att bli av med den energin. Jag känner även att både ben och midja har blivit mindre. Hur mycket jag exakt har gått ner vet jag inte för jag vägde mig inte innan. Men skulle jag säga på ett ungefär från senaste gången jag vägde mig så har jag gått ner cirka 3-4 kilo. Nu gjorde jag inte det här för att gå ner i vikt, utan för att få den där underbara känslan och energin som man annars aldrig får!

Jag hoppas att så många som möjligt någon gång testar på en detox-kur! Det är verkligen något som alla skulle behöva göra. Det här var min tredje gång och jag blir lika fascinerad varje gång.

Frukost: Stort glas citronvatten och fruktsallad
Mellanmål: Honungsmelon och brämhults apelsinjuice
Lunch: Ingefäramarinerade grönsaker med risnudlar
Mellanmål: Vindruvor och naturella cashewnötter
Middag: Ungsrostade rotfrukter med halloumi
Kvällsmål: En kopp té och varma hallon med kokos
#1 - - Anonym:

Jag tycker du är så sjukt duktig som gör det här!



Men jag undrar en sak!Om man inte vill/kan göra en detox utan typ äter lite av det du äter.Typ käkar detox fruost men inte middag,är det fortfarande bra då?jag förstår ju att man inte blir renad som du blir,men det gör väll någon liten nytta iaf?

Haha,jag kan inte förlara.Hoppas du fattar (a)

Till top