madelue

Svar på en del frågor

Livet på en pinne Permalink2

Vad får dig motiverad till att träna och äta nyttigt?
- Det måste nog vara själva känslan man känner efteråt men framförallt resultatet!

Hur kan du hålla dig ifrån den där godisen och att ligga framför tvn istället för att gå till gymmet?

- Det är just det jag har svårt för.. Men när jag väl gör det så tar jag t.ex. en frukt istället för godis. Ett annat tips är att ta en promenad om sötsuget uppstår, då brukar suget försvinna när man promenerat lite.

Vad brukar du träna?Vilka maskiner/pass osv.

- Jag brukar springa eller promenare på rullbandet, eller utomhus. Sen brukar jag köra maskiner för bröst, ljumske, rygg, rumpa, lår och axlar. Sen brukar jag använda hantlar till armar och göra vanliga situps och "snea" situps. När jag tränar pass så brukar jag gå på Core, Flowin och Poweryoga. Så händer det också att jag simmar.

Vad läser du på gymnasiet?

- Jag läser Samhällskunskap med inriktning Ekonomi och företagande

Är du nöjd med ditt val?

- Ja, jag är faktiskt super nöjd!

Vad är ditt favorit-ämne?(eller favorit kurs kanske man ska säga?)

- Min absoluta favoritkurs är nog Företagsekonomi A och B, som jag tyvärr har avslutat och inte har längre.. Men jag gillar matematik också, trots att man inte är jätte duktig på det så är det roligt..

Vad gör du för att kunna plugga ordentligt utan att bli lockad av annat?

- Försöker fokusera på att få det gjort, lägger oftast ifrån mig mobil och annat som kan störa.. Loggar ut eller har upptagen på msn, men sen händer det att man lockas utav annat ändå. Om jag inte behöver datorn att plugga med så sätter jag mig så långt ifrån den som möjligt gärna med lite låg musik på

Vem är din bästa vän?Hur träffades ni?

- Min bästa vän heter Emma... och vi träffade genom en annan kompis som då kände henne, så Emma och jag började umgås och det visade sig att vi hade jätte roligt tillsammans. Vi har dock inte träffats på länge nu när jag inte bor i Haninge längre.

En svår fråga,förstår om du inte kan ge ett direkt svar!Hur vet man om man kan lita på någon(enligt dig)?

- Det kan man faktikst aldrig veta.. Men oftast så brukar hjärtat och magkänslan känna sånt och känner man att man inte kan lita på en person så borde man först och främst ta det med denna innan man gör något förhastat!

Godis eller chips?

- chips

Kyckling eller kött?
- kött

Hemmakväll eller röj?
- just nu, röj.. men hemmakvällar är underbart!

Öl,cider eller vin?

- Cider

Cola,fanta eller sprite?
- Sprite

Vinter eller sommar?
- Sommar!

Data eller tv?
- Dator

DH eller Greys?
- DH

Få riktigt nära eller många bra vänner?
- Få riktigt nära

Aldrig ha en pojkvän men ha bra vänner eller aldrig ha vänner men en bra pojkvän?

- Aldrig ha en pojkvän men ha bra vänner...

Vad är det bästa med dig?

- Att jag är så målinriktad och uppriktig

Sämsta med dig?

- Det sämsta med mig är att jag är för envis och kan inte ha fel..

Vad är du mest stolt över?
- Min familj

Och en personlig,du behöver inte svara.Vad hände med dig och Jerry?

- Jag valde delvis att göra slut med Jerry för att jag inte hade några känslor kvar och för att jag är så osäker på mig själv och vad jag vill göra med mitt liv... Mer än så vill jag inte berätta.

Hur mycket väger du?

- Hela 61 kg

Hur lång är du?
- 168 cm

Varför vill du gå ner i vikt?

- För att må bra och trivas i mig själv

Vilka är dina "thinspirations"?

- Jessica Alba! Hon har så sjukt snygg kropp..

Vad vad gör du för att slippa sötsuget?

- Tar en promenad eller äter en frukt.. Eller dricker massa vatten!

Vad är dina bästa "smal-tips"?

- Ät sakta, tugga ordentligt (tar 20 minuter för magen att känna "hunger-känslan").. Promenera, helst innan frukost (då förbränner man ännu mer) och träna upp musklerna, det ökar fettförbränningen! Till sist men inte minst.. Ät ägg (hårdkok) till frukost, det sägs att det också ska öka förbränningen.

Favoriter:
Blogg?
- Dollyblond.se
Bok?
- Millenium-trilogi
Mat?
- Farmors stuvademakaroner
Snacks?
- Grönsaksdipp
Dricka?
- Oj.. mineralvatten i olika smaker
TV-program?
- Cougar Town
Radiokanal?
- NRJ
Träningsform?
- Powerwalk/Löpning
Klädesplagg?
- Jeansleggins
Årstid?
- Sommar
Person?
- Min syster

#1 - - Felicia:

Tack för svaren,bra svarat :D

#2 - - michelle:

Bra svar! Alba är kroppsideal, satan vilken kropp hon har

Till top