madelue

Operation "Skärpning nu!"

Permalink2
Jajamen, hör bara på namnet. Nu är det inte långt kvar till sommaren och det känns inte som att jag kommer någon vart med min träning och nedgång, isället går det mer utför (iallafall just nu). Så nu är det verkligen skärpning. En rejäl skärpning. Rikigt rejäl. Var redan ute och promenrade idag i en timme. Hurra för mig!
(Start 26 Mars)Min lista ser då ut såhär:
Om sötsug uppstår drick ett glas vatten
Åt inte för fort, och inte för mycket.
Små ät INTE!
Frukt/nötter till mellanmål.
Inget och då menar jag INGET godis, chips eller onyttigheter (isället frukt eller nötter)
Ut och promenera minst 30 min om dagen.
Försöka träna minst varannan dag!


Men även tusen hurra till min pappa som fyller 42 år idag. Grattis till världens bästa pappirall!
#1 - - emma:

njut av livet så länge du kan föfan, alla borde äta sig feta :)

#2 - - Anonym:

akta såru inte får ätstörningar bara! sånt sätter sig lätt i huvet

Till top