madelue

Framme i Thailand

Permalink2
Flygresan gick jatte bra. Vi var framme runt halv tolv Thailandsktid typ 4 pa morgonen i Sverige, varmt ar bara fornamnet! Hotellet ar jatte gulligt, inte sa jatte stort. Det ar dock skont, da blir man mer som en familj, haha! Klockan ar halv tio pa kvallen nu och jag ar jatte trott, eftersom att vi flog pa natten och sov inte sa jatte mycket. Ska upp och lagga mig snart. Sov nastan hela bussresan fran flyget till hotellet. Massa snalla och trevliga folk.
Imorgon blir det till att packa vaskan och dra ner till stranden och steka!
#1 - - Nicc:

JAG ÄR SÅ AVIS!

#2 - - Maria:

ÅÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA AVIS :/


Men du, kan du inte försöka hitta ett par heta billabong badshorts till mig med massa olika färger på :) Så får du pengar när du kommer hem :)

Till top