madelue

Julafton imorgon.

Permalink0
Nu har jag helt klar med alla julklappar! Men måste dock åka iväg och fixa en grej som var trasig när jag öppnade den. Typsikt!

Imorgon ska vi först till min farmor runt 10 och äta julfrukost. Risgrynsgröt, julskinka, lussebullar och allt möjligt. Sen så är det den årliga traditonen att hitta mandeln. Förra året hade jag turen och fick den. Vi får väl se vem som får den detta året. Efter julfrukosten åker vi hem och ska öppna lite paket med Nicole och Jonas. Runt 14 kommer sen resten av folket som ska hit. Mer vet jag inte.

Snart ska jag gå och duscha, skrubba kroppen, kanske lägga på en ansiktsmask och sen till sist men inte minst smörja in mig med body butter. Ikväll blir det till att gå och lägga sig tidigt, eftersom att vi ska upp tidigt imorgon. Man måste ju vara en aning pigg.
Till top