madelue

uppehåll

Permalink0
det var ett tag sen jag skrev nu men iväg till göteborg kom jag aldrig, josefin blev sjuk.. som vanligt min vanliga tur, men resan är ombokad det blir isället första helgen i oktober som jag åker ner till göteborg och josefin kommer upp till stockholm den 21-23 september och ska hjälpa till mig på min syster 18års fest.. riktigt skoj!

nu är skolan igång igen, det har redan gått en vecka.. faktist skönt att ha rutinerna igen och bli människa. och roligt att träffa alla skolbarn haha!
hmm, ingenting speciellt har väl hänt sådär, vad jag kan minnas iallafall.. jaja snart ska jag inte till gröna lund, det blir min första vistelse iår, jag tycker att gröna lund är sååå tråkigt, blä!

jag längtar till vintern, faktist väldigt mycket! då får man ta fram sin tjocka jacka och alla tjockiskläder, mys med varm chocklad och värmeljus. snöbollskrig och pulkaåkning haha.. i just love IT!
Till top