madelue

En fantastisk nyhet

Livet på en pinne Permalink0
Men hej på er.. Jag är hemskt ledsen att jag dröjt så länge, men jag har helt enkelt bara lagt bloggen åt sidan ett tag.
 
Livet rullar på och det är hänt en hel del sedan sist. Jag och Emil kommer nämligen bli föräldrar i slutet av oktober, 31a oktober för att vara exakt. Hur sjukt är inte det? Bara att säga att vi ska bli föräldrar låter helt overkligt. När blev jag ens vuxen? Men det är nu livet verkligen kommer börja. Hur fantastiskt är inte det? En liten bebis som är en blandning av mig och Emil. En bebis full av kärlek. Lilla plutt, du är redan älskad upp till skyarna och vi längtar något enormt. Jag är så nyfiken på hur du kommer se ut. Om ungefär en månad vet vi om vi ska kalla dig hon eller han. Längtar verkligen!! 
 
Barnmorksan som vi gjorde ultraljudet hos blev helt till sig när hon såg vår bebis på skärmen. Vet inte om hon säger så till alla eller om alla får höra det, men i vilket fall som helst blev vi väldigt glada. Vi hade gjort hennes dag och hon berättade att hon aldrig sett någon så fin liten bebis förut. Hon blev nästan mer rörd än vad vi blev. Det var faktiskt lite gulligt. Kändes nästan som att det var hennes bebis också haha. Hon öste på med komplimanger och beröm och berättade att allt såg hur bra ut som helst. Kan ju ha varit det absolut bästa ögonblicket i mitt liv, att få se hjärtat slå och att få se att det verkligen var en liten liten bebis i magen. Det blev mer verkligt för oss båda. Jag har nog aldrig sett Emil lysa upp så mycket som han gjorde. Det var ett magiskt ögonblick. 
 
Vi kan inte vara lyckligare<3
Till top