madelue

Alla skulle behöva en vän som dig

Livet på en pinne Permalink1

Här kan vi verkligen prata om long time no see.. 1 ½ år sedan vi träffades och igår var jag så lycklig i själen. Jag var nästan snudd inpå nervös när jag skulle öppna dörren till dig, men det kändes inte som att vi hade varit ifrån varandra, allt var liksom som vanligt. Idag känner jag däremot verkligen hur mycket jag har saknat dig och kommer att fortsätta sakna dig. Alla skulle verkligen behöva en sån glädjespridare som dig kring sig 24 timmar om dygnet. Jag önskar att vi hade kunna träffats igen och igen och igen i flera dagar i rad, flera veckor och alltid. Så mycket att prata om, så lite tid. Men jag är så obeskrivligt glad för den tiden jag hann få med dig igårkväll, jag värdesätter den dyrt, det ska du veta! Finaste Alison. Nu ska jag bara se till och spara massa pengar så att jag kan åka ner till Australien och se hur du har det. 
#1 - - Alison:

Tack min vackra vän för dina fina ord! I love you <3

Svar: <3
Madeleine

Till top