madelue

Mitt huvud är någon helt annanstans idag

Livet på en pinne Permalink0

Alltså jag kommer fasiken få ett nervsammanbrott snart tror jag... Tuggar tuggummi i hundraåttio och kan inte sitta still på kontorsstolen. Vågar inte ens hålla på med alla fakturor och verifikationer, kommer säkert göra något fel när jag är så här uppspelt. Är så uppspelt, nervös, orolig, ja allt! Vi flyttar om 4 dagar och vi är bortresta i helgen. Har inte packat klart allt... Och åååååh,gaaaah jag blir gaaaaaleen.

Vinkade av Emil imorse... Han ska upp till Sälen med hockeylaget. Vet ju att det inte kommer bli någon skidåkning i alla fall. Emil tog inte ens med sig sin snowboard, haha alltså är det bara supa supa supa! Men jag ä' int' bitter för dä', för imorgon åker jag och Sophie till Göteborg och ska ha en stört rolig helg. Är nog lite nervös för den resan också, man tänker som vanligt, har jag allt med mig, pengar? mobil? laddare? legitamation? tågbiljetter?

Nää nu måste jag sluta, måste försöka samla ihop mig lite grann i alla fall.... hjälp!

Till top