madelue

Bara för att jag inte har något att göra....

Livet på en pinne Permalink0
.. hittade den här listan på en väns blogg, så snodde den bara för att!

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Emil
3. Hur lång är du? 167,5
4. Vilken var den senaste film du sett? The hurt locker
5. Vem ringde du senast? Hampus, min kusin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Fyfan, haha! :p" till Sophie
7. Vad är dagens planer? Söndagsmys med baby
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hatar att prata i telefon, så ja sms!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? i måndags
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade (?)
12. När vaknade du idag? exakt? 10.10
13. Har du någon gång hittat en katt? Vadå hittat? Neej?
14. Vilken är din favoritplats? Min favoritplats är i solen, hihi
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. svårt. Måste nog vara alla platser med trångt utrymme, typ flygplan, hissar, biosalonger?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis någonstans där jag trivs :-)
17. Vad skrämde dig som barn? att spy... och att somna
18. Vem fick dig att skratta senast? Världens bästa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det...
20. Har du stationär eller bärbar dator? HADE en bärbar.. men den dog
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Eeh, vem bryr sig?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1,2,3.. räknas "överkast-kuddar" så 4,5,6,7
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej faktiskt inte.. det beror på min spyfobi
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Det beror på humöret, haha
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys strawberry cheescake!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Njuuuuuta av livet
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Oftast ingenting, men antingen té eller jucie
32. Sover du på någon särskild sida? höger, tror jag
33. Kan du spela poker? Jajamen, jag är gryyyym
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Det tror jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp. 
37. Vill du ha barn? Joo, men inte än på ett tag 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Mjoo....
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag är en pool-människa... är inte så förtjust i sand!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det är nog kläder
42. Äger du dyra smycken? Inte vad jag vet
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Dumle, muuuums
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min kära Sophie :-D
46. Välj ett ärr på din kropp? På ryggen, opererat bort ett födelsemärke
47. Vad har du för ringsignal? Har bara vibration för tillfället.. men kan vara Oskar Linnors - från och med du
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja någontans så, jag gillar att samla på saker, hehehe
49. Flirtar du mycket? det skulle jag inte vilka påstå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Sophie 
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig testat, men det kan jag nog ska ni se
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, inte än
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte
54. Läser du dagstidningen? Njääääe
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? Hur kan man dansa i bilen..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En handla-mat-lista
Till top