madelue

Dags att bli plugghäst igen!

Permalink1

Här sitter jag.. Har fortfarande inte kommit till skott och börjar plugga, men man blir rätt seg när man går i skolan till klockan 17. Ska dock inte skylla på det, utan nu skyller jag endast på mig själv som skjuter upp allting till sista dagen. Men vet ni vad, nu är det ändring på det! Jag ska bli lika duktig som jag var förut, innan allt hände med mig.

Den här veckan har jag som mål att -
vara klar med alla loggar
vara klar med geografi hemtentan
vara klar med engelskan
fixa spanska provet
och vara klar med redigeringen av samhälle b uppsatsen.

Skulle gissa att allt det här tar max 2 dagar om jag sitter konstant i kanske 3-4 timmar utan att göra massa annat roligt som hindrar än på internet. Jag ska greja det här och när jag väl har bestämt mig, då jäklar!

#1 - - mirris:

ha kämtarglöden framme så :D <3

Till top