madelue

Jag är på oerhört bra humör

Permalink0
Igår var jag på världens bästa humör, trots att jag hade världens nackspärr. Jag gick och log mot alla kunder igår, och då menar jag verkligen ALLA, även åt dom som kommer och klagar. Det var faktiskt riktigt skönt, jag kände knappt igen mig själv. Haha... Nej då, men på bra humör var jag i alla fall och det känns som att det humöret sitter kvar. Underbart! 

Gissa vart jag har varit idag? Mohaha... På gymmet, och tränat, det var verkligen på tiden må jag säga. Så nu är det dags att komma igång igen, imorgon ska jag nämligen också befinna mig uppe på gymmet. Och på torsdag tänkte jag nog simma, för det såg jätte härligt ut när man såg alla ligga där och flyta.

Idag ska jag träffa den allra bästa, men vi vet inte riktigt vad vi ska göra än. Det lutar mot att åka till donken och äta glass, haha! Sen får vi helt enkelt se vart dagen tar oss, vi hoppas på något skoj såklart. Time to fix me! :-D

Puss
Till top