madelue

Lita inte på någon...

Permalink2
Det är slut på skiten.. Idag var jag ute och gick och funderade vad fan jag ska göra med mitt liv. Vad kom jag fram till då? Absolut ingenting! Det finns ingenting att göra. Förutom att inte lita på någon. Ingen kan hålla sitt ord. Det är med "jag lovar" och "för alltid" existerar inte. För det är något som ingen kan hålla. Inte än enda jävel! Jag är trött på allt och alla små falska jävlar. Nu är det jag, ensam.. mot allt och alla. Jag ska inte lita på någon längre. Så är det..

Acceptera eller dra.. du har två möjligheter! Jag tänker dra... Hoppas vi ses på andra sidan! Ha ett bra liv, för nu är det slut. Slut "för alltid". Bli inte förvånad om jag inte längre finns där,!
#1 - - hellefors:

du vet att jag finns gumman och att jag älskar dig.

#2 - - emma:

du vet att du är ljuset i mitt liv älskling! idag ses vi äntligen

Till top