madelue

Linas matkasse

Mat/Recept Permalink2
Vi har testat ta hem Linas matkasse ett par gånger nu och varje gång är jag lika överraskad. All mat är alltid supergod och råvarorna är super! Det är så skönt att komma ifrån kötbullarna, fiskpinnarna, den vanliga köttfärssåsen och korvstroganoffen för ett tag. 

Det blir som en hel äventyrsresa för smaklökarna för det är kombinationer och smaker man aldrig tidigare testat på. Jag brukar beställa kassen när jag känner att vår inspiration är på noll och efter några dagar blir man faktiskt peppad på att laga mat och testa på nya grejer. 

Den här gången testade jag bara på och ta en inspirationskasse med 3 middagar för 4 personer - en vegitarisk, en fisk och en kött. Perfekta kassen för oss och jag blev så nöjd med denna, så jag har beställt en ny omgång :-) rekommenderar verkligen. 
 
 
#1 - - Zarah J:

Åh det måste jag testa :D Det har blivit så himla jobbigt att komma hem och sedan ställa sig och försöka hitta på något att laga, verkar perfekt ju :D

Svar: Ja det är kanon! Det bästa är ju ändå att få hem allt som behövs till recepten till dörren också :D otroligt smidigt!
Madeleine

#2 - - Karina:

Hej Madde, vi kör också inspirationskassen från och till. Som du säger väldigt fina råvaror, och jag som inte brukar laga mat kan gott och väl hänga med i receptet! Hoppas du mår bra med bäbisen magen. Kram Karina

Till top