madelue

Nej, nu har jag ångest...

Livet på en pinne Permalink1
Blir ingen träning för mig idag heller... Vill känna mig på topp och vill inte riskera att förkylningen ska bryta ut, utan tar det lugnt idag och gör allt för att få bort den. Jag har dock världens ångest för att jag inte har tränat de här två dagarna. Det har blivit lite för mycket av det goda dessutom! Inte bra att vara ensam hemma, man äter bara massa skit hela tiden istället. Ännu mer ångest!

Skärpning nu! Idag blir sista dagen att "svulla" sen är det bara att hitta rätt spår på banan igen. Man måste ju unna sig ibland, eller hur? Ska skriva ett nytt kontrakt på löfte för godis, chips, läsk, kakor, bullar osv. Det gick ju så bra när jag hade det nu sist. Kontrakten vi skrev med familjen för drygt 1 ½ månad sen slutade gälla i lördags, det är kanske därför man har proppat i sig så mycket?? Slut med det där tramset nu.

(Man känner sig bara så uppsvälld och fet av allt ändå. Så lika bra att skippa allt skit)
#1 - - Felicia:

skriiiiiiv :D

Till top