madelue

Jag har haft en trevlig helg

Permalink0
Kräftskivan i Överenhörna (inte yttre) var väldigt lyckad, trots att de allra flesta var 25+ så kändes det inte som att man var den minsta där. Vissa var ju värre än mina kompisar på att festa, haha! Men det var bara roligt. Igår var jag på bio och såg Sommaren Med Göran med världens bästa syster och Jonas, det var ett perfekt avslut på veckan kan jag säga.

Ny vecka i skolan och vi har redan en hel del att göra nu. Så det är lika bra att sätta igång i god tid, redan imorgon har vi spanskaprov eller det är lite mer som en ett repetionsprov, men jag försöker förbereda mig så gott jag kan. För ikväll klockan 20 ska jag iväg och träna aerobics, det var år och dagar sedan jag gjorde det. När jag var liten gick jag på aerobics som "sport" ett tag. Så det är upp till bevis om jag har några kunskaper kvar!

Nä men nu är det verkligen time att börja plugga.
Puss
Till top