madelue

Valborg = Våren är här!

Permalink2
Igår var jag som sagt på utbildning, och det gick galant! Utbildningen höll på i cirka två timmar och direkt efter det fick jag och alla andra som var med sätta igång och arbeta. Jag måste säga att det gick SKIT bra för mig! Fick iväg 6 stycken brickor, när man vanligtvist inte brukar få iväg någon alls för första gången.. Så nu har jag ett jobb som telefonförsäljare tills vidare. Så bli inte förvånad om jag ringer och försöker få iväg en gratis polisnyckelbricka till er ;-)

Idag är det valborg och jag har faktist ingen som helst aning om vad jag ska göra. Om ett litet tag ska jag gå och möta Malin och prata lite. Sen ska jag fixa den sista tvätten och börja packa och göra mig ordning för vad jag nu ska göra ikväll. Jag hoppas att ni alla får en mysig valborg!

Puss, M
#1 - - denise:

du röjde valborg med moi baby ;D<3

#2 - - Rebecka:

fan vad bra gumman!!

Till top