madelue

Morgonpromenad

Livet på en pinne Permalink1
Fick arslet ur sängen i morse och kom ut på en promenad. Vet inte hur många gånger jag har ställt klockan en timme tidigare för att ta mig ut men stängt av den lika fort igen, haha. Så det är verkligen en stor fet klapp på axeln till mig att jag faktiskt kom upp idag. Hade ju dock en rätt bra anledning, ska sitta still på ett tåg i 4 ½ timme efter lunch och kan lika med det sova också. Tänkte också att det skulle vara skönt och hunnit lufta benen! 

Det bästa med att bo i Gnesta måste ändå vara att ha så nära till natur och grönska. Stadens lugn och landets puls, som Gnesta så fint kallar sig. Men det stämmer ju faktikst rätt bra ;-)

Är det inte vackert så säg mig? 
#1 - - Johanna:

Superfint. Det är något speciellt med morgon och kvällssol.

Till top