madelue

Helgen

Livet på en pinne Permalink0
I fredags blev det en spontan spinning med Lisa och Marita, var dock inte mitt bästa pass i världshistorien. Var seg i benen efter torsdagens första benpass på jag vet inte hur länge. Men jag trampade på och efter det kom Sophie ner och myste med mig. Pizza, lets dance och glass. 

Lördagsmorgon började som bilden nedan. Texas ska som vanligt helst ligga på mig, här ser ni ett riktigt bra exempel, haha. Han är så knäpp, men världens mysigaste. 


Efter lördagsmyset i sängen blev det en träningsrunda på cykeln med Marita. Älskar verkligen och cykla ute och speciellt i fint väder. Finns det någon skonsammare träning? Don't think so. Det som är bra är att dom rekommendarar cykling för gravida vilket innebär att jag kan fortsätta med det så länge jag orkar, bästa! 


Efter cyklingen passade jag på och köra ett race hemma, hänga ut tvätt, dammsuga och rensa i badrumsskåpet. Sen kom familjen Karlsson över på middag, bad och hockey. Theo fick dessutom premiärbada i bubbelpoolen. Är så otroligt tacksam att jag har dessa personer i mitt liv! 


Sist men inte minst så fyllde mormor år igår och vi var där på go fika och hängde hela dagen. Texas fick busa med Elwis och jag fick umgås med syskonen, kusinen och mormor. En suverän dag och på att inte tala om helg. Första gången vi inte hade några måsten eller något bestämt inplanerat (förutom kalaset igår då). 

Till top