madelue

Sötsug

Livet på en pinne Permalink1
Bläääää.
Jag vet inte vad det är med mig, men jag har haft något enormt sötsug i flera dagar nu - därav mitt fuskande i lördags och igår... Men hallå? Kom igen liksom. Jag kör ju en tävling och så fuskar jag mig igenom den, haha. Herregud. Jag har ju i alla fall inte det bästa psyket eller karaktären om man säger så. Hur svag kan man egentligen vara. Jaja, vad gör det om hundra år? Exakt ingenting!
 
Så, vad gör det om hundra år om jag köper lite godis ikväll också? ;-) 
O r k a r i n t e. 
#1 - - Johanna - Träning, Hälsa & Vardag:

Haha åh, jag är precis likadan! Det är helt sjukt hur godissuget blir MEGA stort bara av en enda liten godisbit eller kaffebröd/kaka. Och så har man sämst självdisciplin så man käkar ju mer än gärna upp hela påsen med godis eller hela kakburken x)

Till top