madelue

Saturday

Livet på en pinne Permalink0
Jag hade bestämt att ha en date med Lisa efter jobbet i lördags eftersom att pojkarna våra hade inkilning med hockeyn. I alla fall, så frågade hon vad jag kunde äta och inte äta (på grund av fitnessfighten), och smack så stod detta på bordet när jag kom. Hur gott som helst och vilken grym tjej hon är. Inte varje dag man blir så bortskämd. Det här är garanterat en vänskap som kommer att hållas varmt om hjärtat. Underbara Lisa! Nu är det min tur att bjuda igen känner jag :-)

Det blev en mysig kväll med fångarna på fortet och bubblande i deras jacuzzi. Kvällen slutade däremot inte med filmkväll som vi hade tänkt, utan vi fick hoppa in i bilen och hämta upp några för sliriga grabbar ;-)

Efter en hel dag (10-20) instängd på Statoil så var det helt klart ovärderligt att få komma till detta mumsiga. 
Till top