madelue

Multibanan 9/9

Livet på en pinne Permalink0
These is where I belong.... Typ.
Så här i efterhand kan jag inte förstå hur jag har kunnat tagit ett sånt långt uppehåll. Jag menar, jag älskar det. Gemenskapen, träningsformen och ja precis allt. Kommer alltid att göra det. Även fast jag alltid undrar vad jag gör där nere när jag läst dagens bana. Men när man väl är igång, ja då finns det ingenting annat. Nu är varje tisdagkväll och varje lördagsmorgon återigen uppbokade. 
 
Passet:
Björngång mellan 4 koner - 5 armhävningar vid varje kon
Varvet i gropen
10 marklyft
6 burpees
Välta däck 6 gånger
5-10 chins
Repbacken
Farmers walk
Spurt 1:a sandbacken
2:a sandbacken halva baklänges
Nya repbacken - långa vänster varvet
20 knäboj och jägarvila
 
Allt detta gånger 3 varv... Pjuuuh!
 
Den här banan sög verkligen musten ur mig. På ett sjukt bra sätt. Jag var helt slut när jag kom hem och sov som en stock hela natten. 
 
Repbacken.
Till top