madelue

Lyst med min frånvaro

Livet på en pinne Permalink0
Åh hej... Vad jag känner mig dålig!!
Hade ju lovat en full beskrivning om fitnessfighten innan förra (!) veckan var slut. Och har den kommit upp.... Nej, fy skäms på mig. Men vet ni vad, jag har verkligen haft fullt upp. Har varit på kurs i 3 dagar (mån-ons) och den har varit väldigt intensiv. Mycket ny information och nya begrepp som ska tas in. Det snurrar fortfarande i mitt huvud kan jag säga er. Avräkningar hit, avskrivningar dit och periodiseringsfonder där, ja hujadejmig vad mycket det är. Bokföring är mer än bara siffror må ni tro. Men det är väldigt roligt att få lära sig, trots att man aldrig riktigt blir fullärd då det nästan alltid kommer nya regler och begrepp. 
 
Jag lovar ingenting om mitt inlägg om fitnessfighten nu (filååååt), för jag kommer säkert inte kunna hålla det... MEN det ska komma upp. Förr eller senare :-) 
 
Har hunnit med mina träningspass i svängarna också. Därav ingen tid över till någonting annat. Jag är uppe i pass 17 av 100 nu. Ska verkligen bättra mig och uppdatera vart eftersom på den fronten. Skämskudden fram! 
 
Till top