madelue

Fitnessfighten dag 9/30

Livet på en pinne Permalink2
Vad ska jag säga? Jag mår tiotusen gånger bättre nu än vad jag gjorde för 8-9 dagar sen och märker redan stor skillnad på kropp och knopp.. Lättare och mer energi!

Har varit utan socker helt och hållet i totalt 8 dagar, utan att ens fuska till det lite. Men ska ni veta, det var nära, jag var såååå nära på att ta en bit blåbärspaj i fredags. Jag tänkte dock över det riktigt riktigt noga och nej, jag gör ju det här för endast min skull och det är bara jag mot mig själv (förutom att jag just nu tävlar mot ett visst antal personer haha). Så varför skulle jag förstöra "min resa" på endast 30 dagar genom att ta en bit paj som bara varar i några minuter? Höll mig alltså helt och hållet enligt mitt kostschema och tog min kvarg med lite frysta bär istället. Lika gott var ju det och jag kunde vara oerhört stolt över mig själv :-) klapp klapp på axeln. 
 
Efter önskemål så ska jag innan veckan är slut skriva ett inlägg om fitnessfighten, vad det innebär och hur man gör. Inte en dag för sent tycker jag. Men den som väntar på något gott...
 
#1 - - frukallgren.blogg.se:

Ja tjoho! Ser fram emot det inlägget :D
Härligt att du märker skillnad så tidigt :D

Svar: Haha, jag vet! Har haft lite dåligt samvete att det inte har dykt upp tidigare '':) så måste ta mig i kragen och skriva ner allt nu :DEller hur, super härligt!! Hur går allt för dig?? :)
Madeleine

#2 - - frukallgren.blogg.se:

svar: Äsch då, det kommer när det kommer :)
Haha jadu, det går inte alls x) Har inte skött kosten för huvudtaget, men ska fixa till det och verkligen försöka :))

Till top