madelue

Tillsammans mot cancer

Livet på en pinne Permalink0
Jag grät som ett litet barn. Genom hela programmet. Det är hemskt. Det är ofattbart. Hatar den där förbannade cancern och jag hoppas verkligen att forskningen går ännu fortare framåt. Att man hittar något som kan övervinna precis ALLA typer av cancer. Därför är jag med och bidrar. Tveka inte ens, gör det ni också!

Jag har en stor förebild när det gäller och vara stark och besegra cancern. Det är min frisör och uppfödare till vår Texas. Om jag någon gång i livet skulle drabbas, så vet jag vem jag kommer se upp till. Precis som jag skrev i sms:et till henne igår, så skulle jag aldrig kunna tänka mig att hon var sjuk om jag inte visste om det. Så otroligt vacker och så pigg som hon har verkat vara.. Vilken kämpe! Finner som sagt inga ord. 

En sak är i alla fall säker... Fuck cancer!

Till top