madelue

Pass 34-38/100

Träning Permalink0
Nu kommer det en sån där härlig massuppdatering av mina pass. Ikväll ska jag äntligen köra ett benpass på gymmet, känns som att det var hundra år sedan! 
 
Pass 34, en härlig löprunda i Gnesta med lite lätt duggregn.. Perfekta vädret för att springa om du frågar mig. Blev nöjd med tiden dessutom och benhinnorna lyste med sin frånvaro. 



Pass 35, 9,5 km powerwalk med Sofie. 
Pass 36, en härlig löprunda ute i Tveta direkt efter jobbet i fredags.. Kan bli en ny fredagsvana. Körde ett 5 km's varv och ett 2,5 km's varv. Alldeles lagom. Benhinnorna kändes perfekt även den här gången. Skönt!
Pass 37, lördag och multibana. Inte vilken bana som helst heller, det var nämligen lilla jag som fick stå för dagens upplägg av bana. Vilket jag tycker är svin-kul och det verkade som att alla gillade banan och fick höra att många hade haft träningsvärk dagen efter. 
Pass 38, en tung och väldigt väldigt lugn bakispromenad med Lisa igår. Det var välbehövligt! 
Till top