madelue

Mörkare tider

Livet på en pinne Permalink0
Det är nu det börjar. Dessa mörka dagar då man längtar till de allra varmaste och ljusaste dagarna. Idag är en sån dag för mig. Skulle göra precis vad som helst för att få uppleva den här resan igen. Turkiet, Side sommaren 2013. En magisk resa. Är liksom redan ap-trött på mörka morgnar och mörka kvällar. Vart är solen? Ge mig enerig. 

Nästa sommar är jag jätte sugen på att åka till Grekland. Om det blir bara jag och Emil eller fler det återstår att se. Om vi ens kommer iväg. Huset kommer ju prioriteras i första hand och finns det pengar över så finns det. Man bajsar ju inte 1000-lappar direkt. Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vi kommer åka någonstans, annars vet jag inte vad jag gör. Utomlands är ett måste för att orka med mörka, kalla och ruggiga Sverige! 

Till top