madelue

What a wekeend

Livet på en pinne Permalink0
En helg utan några måsten. Hur skönt som helst. 
Fredagen bjöd på thaimat och bebisgos med Theo och hela familjen Karlsson. Lördagen var egentligen tänkt att börja på bästa sättet - multibana. Men jag kände att min kropp verkligen behövde vila och sova ut. Så det fick istället bli en långpromenad med Texas som slutade i att jag ramlade (HAHA) och slog i knäna. Mina nya vinterlöpartights gick det hål på också, kanoners! Tänker inte ens förklara hur jag ramlade för det var så jäkla pinsamt och otroligt klantigt. Kvällen avslutades i alla fall med sushi och skräckfilm tillsammans personer som jag stormtrivs med, Daniella och Crippe. 

Söndagen var planerad att åka till Taxinge julmarknad med Lisa och Marcus. Det var lite utav en flopp. 70 kronor i inträde för en liten bod med svindyra grejer. Njaaa... De var sådär. Vi vände nästan lika snabbt som vi kom dit och valde att åka till Gnestas julmarknad istället. Kan säga att den var tiotusen gånger bättre än Taxinge och gratis dessutom ;-) resten av dagen var bara jätte slapp, låg i soffan hela kvällen. Kommer inte ihåg senast jag gjorde det. Otroligt jäkla skönt. 

Till top