madelue

Tillbakablick

Livet på en pinne Permalink0
Jag vågar inte ens ta någon bild nu för att jämföra vart jag är idag, haha.
Men i vilket fall som helst så är det helt sjukt vilka förändringar som kan ske så snabbt med bara lite koständringar. Helt ärligt, så är jag sugen på att köra igen. Funderar på att köra något liknande i typ Mars-Maj. Alltså 2 månader. Förra gången höll jag på i 6 veckor. Nästa gång vill jag hålla på i 4 veckor till - men inte lika extremt. Jag vet ju själv hur bra jag mådde i slutformen, har aldrig mått så bra i mig själv som jag gjorde då. Sen att jag inte kunde hålla den formen... Det har jag bara mig själv att skylla. 

Jag vet att dieter inte är bra och att man inte håller det. Jag vet också att jag sagt att jag inte ska hålla på med sånt trams... Men jag är så förbaskat jäkla sugen. Hur kan man vara det egentligen? Måste ju bero på att jag vet vilka resultat som kan vänta... Ja, jag är väl lite knäpp då. 

Till top