madelue

Questiontime

Livet på en pinne Permalink5
Jag har så många nya läsare som har hittat hit, vilket är super kul. Därför så tänkte jag ge mig på det här med frågestund igen. Jag är ju nyfiken på er, så jag tänkte att ni nya läsare kanske är nyfikna på mig och undrar över någonting. Så passa på och ställ frågor här i kommentersfältet! Ingen blir gladare än jag :-)

Ingen fråga är för dum för att ställas..
#1 - - Anonym:

Hur går det med texas? funderar du och emil på att skaffa barn? hur träffades du och emil ?

#2 - - Anonym:

Vill bara säga att du är så jävla grym!💪

#3 - - Amanda:

Hej! Superbra blogg!

Hur lägger du upp din träning?
Hur lär man sig att motstå god mat?

#4 - - Petra:

Vad är det som motiverar dig de allra mörkaste dagarna när du är trött och egentligen inte orkar?

Vad är ditt bästa tips på ryggövningar som stärker en svag rygg/ svank?

Har du några bra tips på övningar som man kan ta med sig på bad å sol-semestern, där man inte har tillgång till gym/ vikter/ löparskor etc.?

Kram från bästis <3

#5 - - E:

Undviker du något/följer någon
Kostplan? Hur ser din dag ut i
Kostväg? Grymma resultat!

Till top