madelue

Madelue tipsar

Tips Permalink1
Två utav min favoriter just nu.

Peanut Butter - den lever verkligen upp till sitt namn. Smakar som en drickbar snickers och I LOVE snickers. Så gillar ni jordnötssmör eller som jag, snickers, så kan jag varmt rekommendera att beställa hem den.
 
299kr från fitnessguru. Klicka på bilden så kommer ni direkt till sidan. 
  
Raspberry White Chocolate - mmmmmums, smakar som godis. Tänk er att göra proteinglass eller proteinfluff med lite extra hallon utav denna. Vet inte varför jag inte har testat det ännu, har ju en hel burk hemma?! Den är i alla fall riktigt god och göra muggkaka med och himmelsk god att bara dricka som en shake. Tänk sommar. Den smakar sommar. 
 
159kr från fitnessguru. Klicka på bilden så kommer ni direkt till sidan. 
#1 - - frukallgren.blogg.se:

Åh jag gillar också dessa två! Stod i valet och kvalet mellan chocolate mint och peanutbutter och jag valde chocolate mint... SÅ DUMT. Vet inte ens vad jag ska använda den till längre x) Får göra mintchokladglass eller nåt av hela burken, haha :D

Svar: Ja jag har en hel burk av chocolate mint också haha, hade bara beställt portionspåse i peanutbutter :(( men nästa gång blir det en hel burk av den... Stört god och blanda ner i gröten, då blir det verkligen Snickers! :D
Madeleine

Till top