madelue

Ny utmaning

Livet på en pinne Permalink2
Måndag igen och dessutom sista måndagen för min del. För nästa vecka har jag semesteeeeer. Så efterlängtad. 
 
Jag har hakat på en ny utmaning gällande träningspass.. Denna gång är det 50 pass innan 31 augusti som gäller. Utmaningen började i måndags den 23 juni. Jag har under dessa dagar som gått hunnit skrapat ihop 8 pass. Så nu kan ni räkna med att jag håller er uppdaterade med min gamla trogna träningsdagbok. 
 
Pass 1 23/6: 7,2 km powerwalk
Pass 2 24/6: Multibanan
Pass 3 25/6: Gympass, rygg/mage
Pass 4 26/6: 3 km löpning och 4.3 km powerwalk
Pass 5 27/6: 6,3 km morgonpromenad
Pass 6 27/6: 8.9 km löpning (Trosa Stadslopp!:D)
Pass 7 28/6: Multibanan
Pass 8 29/6: PT-pass med Viktoria. 
 
Jag märker nu att jag inte har haft en vilodag på hela veckan... Har inte ens tänkt tanken på det. Därför ska det bli så otroligt skönt att inte röra ett finger på hela dagen idag! Jag ska samla på mig massor av ny energi och kraft till kommande 42 träningspass. Heja mig!
 
Sugen på att anta utamningen tillsammans med mig?! :-D

Här ser ni mig i lila och Emils pappa i svart. Vi sprang tillsammans hela loppet och det var himla roligt :-)
#1 - - Johanna - Träning, Hälsa & Vardag:

Åh vad kul! Jag hakar på :D räknar man från 23 juni då även om man hoppar på nu? (A) :D

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra :D vad roligt!
Madeleine

#2 - - frukallgren.blogg.se:

svar: Förstod det, haha. Har hänt samma för mig när man kommenterar via mobilen och klickar på "skicka signerat som Johanna", då blir det anonymt.. Så om jag kommenterar från mobilen så brukar jag fylla i fälten istället, för då funkar det iallafall x)

Till top