madelue

Hallonvatten och träningsvärk

Träning Permalink0
Dagarna susar förbi i vanlig ordning. Det är redan torsdag och snart helg. Måndag och fredag varje dag känns det som. 
 
Igår hade jag en riktig comeback på gymmet. Kan inte ens minnas sist jag var där, i början på juli kanske.. Haha, det är nästan 2 månader sen. Jaja, bättre sent än aldrig liksom. Fick i vilket fall som helst till ett sjukt bra ben/rump pass. Det känns idag vill jag lova. Med tanke på min extremt långa viloperiod så är inte mina muskler så vana längre, därför kom det som en chock för benen. Jag ger det 1-2 gånger till sen borde inte träningsvärken vara lika rejäl längre. Musklerna finns ju där och de vänjer sig ju som sagt igen sen :-)

Passet blev följande:
3 min snabb uppvärmning - roddmaskin.
Benböj
Sumo-benböj
Utfallssteg med hantlar
Hip abduction
Hip adduction
Ida Wargs-buttkiller
2,5 min planka
Sidoplanka 1 min per sida
 
När jag kom hem gjorde jag en stor karaff med vatten och is-hallon. Min egna hemmagjorda Loka likes crusch fast utan kolsyra. Super smarrigt!
Till top