madelue

Överladdad

Livet på en pinne Permalink0
Jag är så galet laddad för kommande dagar i mitt liv. Att ha börjat med denna diet kan ha varit det bästa beslut jag någonsin tagit. En kost helt utan socker och andra tillsatser i nu lite mer än fyra veckor. Jag känner mig så lätt och mår så himla bra - en euforisk känsla. Även fast jag vissa dagar är på energinivå noll så är det så värt det, för jag vet att det kommer att stabilseras bättre vid mitt nådda mål. Då ska jag ju börja äta så mycket kalorier som jag verkligen behöver för att gå plus minus noll varje dag.
 
Har inte kunnat göra annat än att googla runt på nyttiga, hälsosamma och proteinrika recept om dagarna. Vet inte hur tjock bunt med recept jag har hunnit plockat på mig och är så nyfiken på att testa! Det är även så att jag har ett till litet projekt på gång. Har haft lite mailkontakt med en utav fitnessgurus ambassadörer och jag ska få hem lite prylar och testa på. Lite som en testpilot. Ni kommer att få spännande uppdaterignar här med recensioner och kanske till och med recept som jag testar på. 
 
Alltså, ni anar inte hur mycket det sprudlar i mig. Jag är verkligen så taggad på detta nu. 
Mot ett hälsosamt och nyttigt liv :-D 

Muggkaka är blandannat ett recept jag ska ge mig på i olika former och smaker - fulladdat med protein! 
Till top