madelue

Formcheck efter 4 veckor

Livet på en pinne, Träning Permalink2
 
Dessa var mina mått dagen innan dietstart (4 veckor sedan): 
Bröst: 83,5 cm
Överarm avslappnad: 30,5 cm
Midja bredaste delen: 82,5 cm
Midja smalaste delen: 74 cm
Rumpa (bredaste stället): 96,5 cm
Lår: 56 cm
 
Mina mått idag:
Bröst: 84 cm
Överarm avslappnad: 28 cm
Midja bredaste delen: 76 cm
Midja smalaste delen: 69,7 cm
Rumpa (bredaste stället): 90,5 cm
Lår: 52,5 cm
 
Jag har alltså ökat 0,5 cm över brösten (don't know why, haha?), minskat 2,5 cm runt armarna, minskat 6,5 cm runt bredaste delen runt midjan, minskat 4,3 cm runt midjan på den smalaste delan, minskat 6 cm runt rumpan och till sist minskat 3,5 cm runt låren. Allt detta på 4 veckor under diet och jag har 3 veckor kvar. Jag kan knappt bärga mig :-D
#1 - - nym:

Kan du inte specificera mer vad din diet innebär. Vad äter du till frukost, lunch, middag och mellanmål? Hur tränar du under dieten?

#2 - - frukallgren.blogg.se:

Grymt bra resultat ju :D

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Madeleine

Till top