madelue

#Kanon

Livet på en pinne Permalink0
Vad händer med mina dagar? Det känns inte som att jag hinner med riktigt allt jag skulle vilja... 

Jag har i alla fall haft en kanon helg.. Blev däremot ingen bio i fredags då alla platser till Hunger games tog slut, så  vi bestämde oss för att hyra en film och sitta hemma och mysa och tjattra med varandra istället. Det blir ju så när vi inte hinner ses så ofta, munnarna går i ett. Lördagmorgon var det bara och stiga upp när klockan ringde, trycka i sig lite gröt och åka ner till multibanan. Det var en riktig Madde-bana i lördags och jag kände verkligen då hur mycket bättre jag har blivit när det kommer till styrkan och konditionen, fick ett riktigt hallelulja-moment på banan. Sen var det bara och svida om från löpardojorna till partypjucksen och slå klackarna i taket med mina vapendragare, Petra och Ella. Vi spårade ur ganska rejält hemma hos mig innan vi bestämde oss för att dra ut och spåra, vi hamnade på Berget och det var första gången vi var där. Men absolut inte sista tror jag, ett bra ställe, för att vara i Södertälje så att säga ;-) 

Söndagen spenderades med min kära syster, hon kom över med en påse mat och vi gjorde i ordning världens smarrigaste brunch. En himla bra medicin mot bakfyllan!

Här kommer lite bilder från helgen. 
Till top