madelue

If I Lose myself

Livet på en pinne Permalink0
Jag är så galet shoppingsugen. Även fast jag har införskaffat en hel del nu så vill jag ha sååå mycket. Framförallt nya skor. Skulle kunna offra min högra hand, haha så illa är det. Skulle också behöva lite fräscha nya gymkläder nu när jag ska hänga där varje dag. Köpte ju nya byxor och bh nyss, så behöver nya snygga linnen. Sen vill jag ha den där jeansjackan med skinärmar och så behöver jag uppdatera min garderob med nya blusar, toppar, linnen, tröjor, ja allt som har med överdelar att göra. Byxor har jag så det räcker och blir över, alltid kul med nya byxor i och för sig. Jag blir tokig. Jag är tokig. Märks det eller? Herregud, tyck synd om mig! 
 
Någon som sitter och släpar på en miljon eller två som vill dela med sig liiiite? Vore ju snällt! 
Till top