madelue

Midsommarafton 2013

Livet på en pinne Permalink0
Nu är det verkligen dags att skriva om midsommarafton. Snart 1 vecka sen. Säger ju att tiden går farligt fort!!! 
 
Började min dag hemma i Södertälje med en härlig morgonpromenad och ut på jakt efter ett partytält. Sen tog jag mitt pick och pack och åkte mot Gnesta. Mötte upp Frida och Izabella för lite lunch, blomkrans-göra och sminkning. Tiden bara flög iväg där och vips så var klockan närmare 5 och vi åkte till grabbarna. Vi var ett gäng på 8 stycken som hade det hur trevligt och roligt som helst med mat, dricka, 5-kamp, brännboll, kubb och många skrattanfall. Brännbollen körde vi mot "gamlingarna" och självklart vann vi unga och fräscha "ungdomarna". 5-kampen behöver vi nog inte ta upp. Vet inte riktigt vilket lag som segrade, men antar att det var vi "Beauty and the Beast" som vann den avgörande kubben dagen efter, mot "Fuck you all". Haha riktigt fiffiga namn måste jag säga.
 
Här bjuder på jag på lite bilder :-) 
 
Till top