madelue

På god väg

Livet på en pinne Permalink0

Idag är det tisdag ja. Men jag trodde först det var torsdag. Blir liksom lite knäppt när jag jobbar hela helgen och sen ska jobba på måndag igen. En lång vecka med andra ord. 

På fredag är det midsommar. Det kan jag verkligen inte förstå. Känns som att det är April fortfarande, med tanke på vädret. Inget sommar väder här inte. Midsommar betyder ju också att det nu kommer gå mot mörkare tider. Underbart. Verkligen, underbart!

Det är liksom slutet på juni och ett första dop har inte ens kommit upp i tanken.  Burr. Det lär ju va iskallt i vattnet fortfarande. Ingen beach har det blivit ännu heller. Jag kan lika gärna sluta träna nu igen och satsa på att äta upp mig inför en förmodligen kall vinter? Haha. Deprimerande det låter. Jag blir deprimerad, för jag vill ha värme!

På tal om att träna, så har jag faktiskt gått ner 2 kilo redan. Mitt mål är att gå ner minst 2 till. Kanske 4 till och med. Jag är motiverad as hell nu!

Till top